Geçen sene şubat ayında dogum yaptim. Sanci çekerken annem yanımdaydı 6 gün hastanede yattım refakatci annem kaldi. Memnun kalmıştım.
Bu sene Eylül ayında dogum yaptım hastaneye sancim var diye gidince öksürüyordum covid testi yapıldı sonuç çıkana kadar da covid dogumhane bölümünde olacağım söylendi negatif olduğu halde orada yattım. Ne refakatci vardı ne adam akıllı ilgi.
2 cocugumunda omzunu kırdılar dogum esnasında