Naz93 benim kızımda 20 aylık . Banyo dolabını açıp bütün deterjanları tek tek salona taşıyor sonra hepsini geri getirip dolaba koyup kapısını kapatıyor, çamaşır makinesini izlemeyi de seviyor çalışırken önüne oturup izler arada . Göz teması, kendini ifade etmesi,beden dili, kelime sayısı, sosyalliği oldukca iyi. Yani benim aklıma hiç acaba otizm olabilirmi diye gelmedi. Siz eğer bu söylediğiniz dışında gelişimiyle ilgili bir gerilik farkediyorsanız mutlaka doktoruna danışın kafanızda kalmasın🌸