pogacayanakli_aylamm Neden olur kizlar normal midiri esim apandisit ameliyati oldu gecen hafta cumartesi simdi elim ayagim üşüyor atrsim var diyor baktim atesi var ayni durum yaşayan oldu mu
Mrybtl pogacayanakli_aylamm Evet ben yaşadım açık apandist ameliyatından yaklaşık 10gün sonra ateş vs yaşadım.Sonra mide bulantıları vs çok yaşadım.. o yıl kabus gibiydi bana..Kanım yükselmedi vs vs