Kaveda 5 ay 10 günlük bebeğim şaşılık için doktora gittik gözlük verdi nasıl takacağız daha küçücük benim gibi olan var mı bu kadar küçük nasıl alıştırdınız dünden beri ağlamaktan gözlerim şişti
[silindi] Kaveda geçmiş olsun üzülmeyin küçükken farkedilince düzelme oluyor diye biliyorum lastikle bağlanıyor sanırım. Doktorunuz yönlendirmedi mi
thelake Kaveda Geçmiş olsun benim oğlumda 6 yaşındayken vermişlerdi okulda göz taramasında fark edilmişti bizimki miyop bende sizin gibi çok ağladım oğlumu ilk gördüğümde Allah şifa versin su gibi geçer inşallah bu süreç 🤲❤
Kaveda Berensmom bizdede kayma vardı bi doktor gecer diye gönderdi gorumcem aracılığı ile yardımcı bi doktora gösterdik o verdi kesinlikle gösterin derim ihmal etmeyin
Berensmom Berensmom anladım bizde göstericez bayramdan sonra ama inşallah bişey çıkmaz bide onunla uğraşmak istemiyorum çünkü 😞
Umayumayumay Kaveda canım bir yakınımızın çocuğu taktı küçükken o gözlükler düşmemesi adına arkadan havuz gözlüğü gibi lastikli oluyor. Ve bebek, çocuk gözlükleri çok yumuşak maddelerden yapılıyor bir süre sonra hissedilmiyor bile ayrıca şu an sektör çok gelişti bir sürü kaliteli bebek gözlükleri var. Araştırın iyi bir marka alın bebeği rahatsız etmez emin olun. Çok geçmiş olsun
DamlaKck Kaveda Hiç üzülmeyin, hatta sevinin. İlgilenmişsiniz, geçer dememişsiniz ve bu kadar erken tedaviye başlamışsınız. Emin olun düzelecek. Ben kardeşimden biliyorum, böyle erken başlanan tedaviler çok iyi sonuç veriyor.
Nesocan Kaveda canım gözünde kayma mı vardı bebeğininin. Benim oğlum da 6 aylık bir gözünde ileri derece kayma var gözlük vermedi doktor 1 yaşında ameliyat edelim dedi
Serap5252 Kaveda o kadar küçük çocuğa gözlük ilk defa duydum başka bir doktora daha görünseniz Allah acil şifalar versin
Incitanesi6835 Berensmom eger leke 6 dan fazla ise doktor tarafindan degerlendirilmesu herek canim bir rahatsizlik var onda giz kaymasi oluyo gozude etkiliyo
Defnesuram Kaveda aaaaa 5 aylık bebeğe gözlükmüü verilir ya benim oğlumda bebekken vardı büyüdükçe düzeldi ve şuan 8 yaşında göZleri normal