Biz de şuan ailece covidiz 1 yaşındaki bebeğim de pozitif çıktı ilk günler ateşlendi sonda burun tıkanıklığı ve öksürük oldu doktor antibiyotik verdi ona bir de ağrı kesici parol verdi bu şekilde geçiriyoruz bugün 8.gün çok şükür azaldı şikayetlerimiz bebeklerde çok etkisi olmuyor çok şükür hemen geçer inşallah hepimizin🙏 Size de geçmiş olsun