TunisS parmağını bıraksın diye emzik verdik emdi emzik düşünce parmağı ağzına alırdı ikisini bir götürüyordu emzigi bıraktım ellerine corap giydirdim parmağını emdiği için meme reddini yaşadım 8.aya kadar bıraktım artık çünkü olmuyordu çok şükür kendiliğinden bıraktı darısı başınıza olur inşallah