ayseeeasln21 50 günlük bebeğim öğlen 1 den beri uyumuyor emiyor ağlıyor emiyor ağlıyor ne yapsam bilemedim banyo yaptırdım oda ise yaramadı cildirmak üzereyim Boyle bi şey yaşayan varmı allah aşkına bir fikir verin ne yapablrm şimdiden çok teşekkür ederim😣🌺
2minosprenses ayseeeasln21 gazi olabilir veya bir yerlerimi agriyor acaba kolikmi cok sebep var bilemedim tam olarak nasil agliyor acili acilimi yoksa normal rutinmi 🤨
TunisS ayseeeasln21 Daha dün başıma geldi baktım olmuyor koynuma aldım yattın yanına öyle emzirdim okşadım sevdim uyudu sonra
Alyaprenses ayseeeasln21 gaz sancıları olabilir kulaklarına hafifçe bastırın ağlarsa kulaklarda sorun olabilir yani ağlama şekli önemli tabi ki kasıyorsa kendini gazdır sıcak su torbası koyun azıcık rahatlatır bazen nedensizce ağlayaniliyorlar Allah yardımcınız olsun
hakikizeytinyagi Ben ikizlerle delirmediysem sizde delirmezsiniz. Korkmayın geçecek bu günlerde bol bol gaz masajı yapın rahatlatıcı sesler açın
ayseeeasln21 hakikizeytinyagi ahh canım eminim seninkide zordur Allah yardimcin olsun aciyorum yapıyorum da fayda etmiyor müziği açınca daha çok ağlıyor
ayseeeasln21 2minosprenses Ya normalde çok sakin bir bebek alti temiz olsun karni tok kendi kendine bile uyuyor normalde gündüz 3 4 saat uyanik kalirdi bugün hiç uyumadi sirti yere deydigi gibi basıyor cigligi
ayseeeasln21 Katun Alltan masajla gazini çıkartıyor ağızdan da çıkartıyor zaten açıyorum ama beyaz gürültü fayda etmiyor daha cok ağlıyor normalde hiç böyle bir bebek degil ondan panikledim
ayseeeasln21 TunisS Normalde bende öyle yatiriyorum geceleri bugün denedim bana misin demedi olmadı anlicaginiz :(
Smshgg Atak haftasini takip ettiniz mi atak haftasinda olabilir ya da gazı olabilir alttan üstten gaz çıkarmaya çalışın gaz masajı yapın belki rahatlar biraz
ayseeeasln21 Smshgg Atak haftasina bakmadim bakayım canım alltan masajla gazını cikardim ağızdan çıkartıyor zaten
Brcdrnlila Deliricek bir şey yok canım seninle temas halinde kalıp emerek uyumak istiyor ilk 3 ay böyle olması çok normal ben kızımla yapışık anne bebek koala gibiydik tuvalete bile onla gidiyordum,sorsan çoğu anne yaşıyor gazda olabilir biraz sabır
ayseeeasln21 Alyaprenses Allah razi olsun canım bilmiyorum ki neden ağlıyor :( sırtı yere geldiği gibi basıyor çığlığı katılıyor ağlarken hemen
2minosprenses ayseeeasln21 ya canim gece gunduz ayrimi daha yeni oturuyor olabilir malesef bebeklikten cocukluga gecene kadar bagzi bebekler boyle olabiliyor benim kucuk kizim 11 aylik ve hala bazi gunler hic uyumuyor malesef 😐