Hanımlar merhaba
benim galiba süte alerjim var dün hayatımda ilk defa sütlaç yedim 24 saattir her yerim kaşınıyor ve bebekte iki defa fışkırır tarzda kustu nasıl geçecek bu. Acaba bu sütlaçtan mı oldu yoksa bebek üşüttü felan mı ayrıca bebeğim hasta grip ve öksürüğü de var