Merhaba herkese. 2,5 aylık bebeğim var sanırım atak haftasında. Ağlayarak memeyi bırakıyor ve tekrar emmeye başlıyor. Şöyle bi durum var çok sık emmek istiyor bu seferde süt birikmiyor ve ağzına süt gelmediği ya da yeterince gelmediği için mi hırçınlaşıyor diye düşünüyorum. Bazen 1 saatten az sıklıkla emiyor. Göğsümüzün illa dolma süresi var mı ? Bilgisi olanlar yazabilir mi ?