Pudrabeyazim Tadi.cok kötü neye katarak.kullsniyrisunuz kizim soda yi cok seviyor.ona kattım guzelce icti.ama bilemedim faydasın da bi eksilme olurmu acaba
Fenty Pudrabeyazim Direkt veriyorum ben biraz acı gibi tadı ama şırınga ile sıkınca yutuyor zaten hemen.
Pudrabeyazim Tugbatugba123 2 yasinda dr umuz eğer allerjisi yoksa uygun dedi bala yok zaten propolisi de kolunda denedim allerji yok.basladim daha ilk günümüz
mihrosum Fenty canım bende hemen alayım. Kızım cok hasta oluyor. Bunu burda cok duydum. Hangi marka alayım. Bıde rica etsem gunde kac. Kere her gun mu? Bana biraz bilgi verir misin
Fenty mihrosum Her gün vermiyorum, aklıma geldikçe veriyorum bununla beraber bir kaç takviye daha kullanıyor o yüzden. Avicenna provitec markası, eczaneden almıştım.