Merhaba arkadaşlar
Normal de adetim çok düzenlidir
Adet günüm gelmeden 2 gün önce Test yapmıştım tek çizgi negatifti 3. Gün gecikince bugün kan testi verdim 0.100 cıktı gebelik yok ama neden adet olmadım yada yükselir mi değerim benimle bu durumu yasayan var mı yardımcı olur musunuz 😞