Masalbursa bizde geçirdik test yapmadı Dr ancak şu anda çok yaygın çocuklarda dedi burnu açık tutmak önemli,yattığı odanın nemli olması lazım..ben hep buhar yaptım suyu kaynatıp bi tülbentin altında o çok iyi geldi.yatağın kenarına çok az parmak ucuyla viks sürdüm nefesi rahatlasın diye.buhar makinesi aldım odada açıyorum biz bile rahatladık..emzirdikten sonra 1,2 çk kaynatılmış ilıtılmış içme suyu içirdim öksürdüpğnden balgamı kolay çıkarması için..Dr tavsiyesi ile yaptım bunları deneyebilirsiniz sizde isterseniz..bizde şükürler olsun ciğerlere inmeden atlattık ama neler çektiğimizi bir Allah bilir birde biz..rabbim hepimizin evlatlarını korusun