FatmaKrbkl teşekkür ederim bilgilendirme için, kızım 2 yaşında bize zaten olmazmış demek, neden paralı allah aşkına inanın bu devlet aşısı olan hastalığı paralı nasıl yapar aklım almıyor bebekler çok narin nasıl kıyıyorlar yeni doğana yap en azından 🤬 rahim ağızlı kanserinin aşısı var ülkemizde paralı ya paralı sağlık paralı olmamalı konuyu dağıttım gerildim 🤭
bu ay aşımız var sağlık ocağında soracağım yine de.