Gzmcnrats Bende bugün yaptırdım 31 gün oldu sezaryen olalı söylersen dikkat ediyolar hissetmiyosun bile
EmelAlyadua Cilekokulum12mart ben kendi ağdamı kendim yapıyorum bende sezeryanlıyım canım 40 çıkınca yaptım acımıyor kesilen yeri hissetmiyorsun çekerken korkma bu kadar rahat ol 😊