Arkadaşlar merhaba bebeğim sarılık oldu şuan iyi süt yetersiz geliyor sanırım 3 saate bir aptamil mama veriyorum o 3 saat aralıgında emziriyorum elimden geldiğince 1 haftalık olduk biraz bilgi verirmisiniz gazı cıkmıyor sanki illa agızdan cıkmasımı lazım pırt yapıyor 🙈 yeni anneyim cok endişeleniyorum bebeğim için