Şimdi kısaca özet geçeyim yatak odam makyaj masam vs beyaz lake bende sıkıldım iyice yatak odamdan ama sapasağlam ve gardrobumla makyaj masam özel yapımdı çok kullanışlı bende kaplayayım diye düşündüm siyah ve ahşap renklerinin ikisini bir kullanarak kulpları değiştiricem tek yatak başlığım kalıcak yatak başlığım renk olarak bej ama kaplamada başarılı olursak eğer onuda kumaş kaplamayı düşünüyorum sizce nasıl olur çok heyecanlıyım 1 ayı bulacak malzemeleri temin edip eşimin boş gününü bulup kaplamak boyamak uzun sürer vede onu yapacak kimsem yok kaplamayı mantıklı buluyorum kaplayan oldumu aranızda hiç eşya nasıl oldu ? Girdiğim riske değer mi ?