Purpura26 Karanlıkta emzirip uyutuyorum zaten. Max 45 dk. sonra kalkıyor ağlıyor emzirmeden susmuyor asla karnı tok olmasına rağmen. Emzirmeden sakinleştirmeyi denedim çok odadan çıkmadan ışık açmadan ama olmadı. 1 saat odada kalsak o şekilde 1 saat boyunca ağlıyor. Ağlamaktan katılma raddesine gelince mecbur odadan çıkıp açıyorum ışığı sakinliyor. Sakinleyince yine kapatıyorum ışıkları loş ışık yapıyorum hamakta sallanıyor oynuyor 1,5 saat sonra yine ağlıyor odaya götürüp emziriyorum uyuyor. Rutin oldu artik bu. Odadan cikmayip karanlıkta emzirmeye devam etsem saatlerce emer sonra kusar bu kez de midesi rahatsız olduğu için ağlar. Ne yapayım daha bilmiyorum