Canım anneler merhaba. Kızım dün tam 4 aylık oldu ve aynı zamanda 4. Ay devlet aşılarını da oldu 2 adet. Fakat dünden beri inanılmaz bir huzursuzluğu var. Sürekli kucakta gezme,asla yatmak istememe,sebepsiz ağlamalar,biberon reddi gibi. Çığlık atarak sanki zorlanarak ağlıyor. Uyku uyumuyor. Bu 4. Ay atağından mı yoksa aşıdan mı bilemedim. Calpol versem mi diye düşündüm ama ateşi çıkmadan da vermek istemiyorum. Ne yapmalıyım 😔