Benim kızım 7 aylık, sizler gibi ben de cok endişe duymuştum aşı sonrasında, ateş kontrolü yapun fakat aşılar eskisi gibi ateş yapmıyor rahat olun, ağrısı huzursuzluğu olursa bir çay kaşığı calpol verebilirsiniz, sakince uyur yavrulariniz. Aşıları vücutlarına şifa olsun insallah.