Aslgnzr karantinamız dün bitti. 2.5 aylık bebeğimle birlikte pozitiftik. Benimki çok küçük olduğu ve ben emzirdiğim için ilaç tedavisi yapılmadı. Sadece bebeğim için calpol ve dolven verildi. Ateşi olursa dönüşümlü olarak dört saatte bir vermem için. Bende eczaneden c vitamini aldırdım suda eritip onu içtim. D vitamini zaten kullanıyoduk. Et suyu kaynatıp çorba ve yemekler yaptım. Mandalina portakal çok yedik. Çörekotu çok iyi dediler ondan yedim. Ihlamur limon kaynatıp onları içtim. Bide bol su içtim. Bebeğimi sürekli emzirdim. Evi bol bol havalandırdık. Çok şükür sorunsuzca atlattık. Bizdeki delta varyantıydı o yüzden biraz daha temkinliydik.