Ya kızlar kızımın ön üst dişinin bitanesi patladı ve çıkıyor yanındakinde çıt yok ama köpek dişi dediğimiz diş şişmiş patlamak üzere altlarda da hala bişey yok acaba doktora götürsem mi aranızda bu durumu yaşayan var mı bu arada kızım 1 yaşına 10 gün oldu gireli