BoyMomm 3 gündür yapmadı çişini yapıyo ama yarın götürcem sağlık ocağına aynı durum basına gelen var mı
61arzu BoyMomm bebeğiniz ne kadarlık ve nasıl besleniyor acaba bizimde başımıza geldi 5. Günde kaka yaptı da
hakikizeytinyagi BoyMomm sağlık ocagında fitil verecekler. Bence en son çare fitil olsun. Hakiki zeytinyağı içirin bir çay kaşığı günde iki defa. Benim ikizlerim kaka yapamadıgında onu yapıyordum ve cıkıyorlardı. 7 güne kadar normal. Baktınız ki hala yapamadı zeytinyağına ragmen o zmaan götürün
Mekmek BoyMomm ilk 1 ay günde 6-7 kez yapıyordu sonra hergün 3-4 e düştü 2 aydır da uzun vadede yapmıyor. Anne sütü beslenen bebek kabız olmaz korkmayın. Annemde şey diyordu sürekli kaka yapsa kilo alamaz ilk zamanlar gibi bekleme diyordu 😂
Mekmek BoyMomm çokkkkk normal benimde 4 aylık geçenlerde 8 gün kaka yapmadı anne sütü beslenen bebekler 1 hafta yapmaması normal 8 gün sonra yaptı kakasını ilk defa o kadar uzun sürdü ama normalde de 3-4-5 değişiyor yapmıyor. Bazen 2 gün üst üste yapıyor doktorda size normal diyecek boşuna götürmeyin ama içiniz de kalacaksa tabi ki götürün ama çok normal
Ebruyksl BoyMomm bizim ki de yapmıyordu, 2 aylık olacağız. Balkabağı tatlısı yedim bol bol, sütümden geçti sanırım, çok rahat yaptı 2 gün üst üste. Tam mevsimi, bi deneyin isterseniz.
28minikdnym BoyMomm 5 aylık oğlum 40ından sonra hep geç yaptı. Kaç doktora götürdüm hepsi normal sadece anne sütü aldığı için dedi. 1-2 defa lavman yapıldı yapamadığı için. Yine 8 gündür yapmıyor yine doktora götürmeyi düşünüyorum çünkğ yapamayınca rahatsız oluyor bağırıyor. Eğer bebeğiniz yaparken zorlanmıyprsa bağırmıyorsa sorun yok doktorlarda böyle diyor ama bağırıp sürekli ıkınıyorsa kesin götürün. Kii içiniz rahat etmiyorsa yine götürün