Senayy merhaba şu an ne kadar bilenler yazabilir mı anannem in maaşını torunu çekip ona veriyor ama suphelerimiz var eksik verdiğine dair. lütfen bilgi sahipleri yazabilirsenz çok sevnrm
BARTUMOM Senayy 5 ay öncesine kadar rahmetli ananeminkini çekiyordum o zamanlar 750 falandı şuan 820 falan olması gerekiyor
mom5643 Senayy 20-30 TL fazlası vardır. O da hak tabi ama ATM’ye gittim yoruldum deyip harçlığını alıyor heralde 🙈
Senayy mom5643 aynen öyle alsın ama söylemesi lazım esirgeyecek bir insan değil anannem.Neyse teşekkür ederim öğrenmiş oldu k en azından