Kızlar merhaba 3 aylık bebeğimi özellikle düz bir zemine yatırdığımda sıklıkla kollarını geriye açıp gözlerini pörtletip korkuyor ve ağlıyor moro refleksi diyorlar ama çok kötü ağlıyor üzülüyorum var mı bu durumu sıklıkla yaşayan? Acaba ne zaman azalır ne zaman geçer ☹️ Çocuğu altını değiştirmek için yatırmaya korkuyorum valla ağlayacak diye