Doğduğundan beri yaşıtlarından 1-2 saat daha az uyuyor zaten. Gece uykuları gündüzlerinden çok daha iyi. Gündüz çakal uykusunda tık deyince uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım yine biogaia ve sab simplex denedim ikisinden de pek verim alamadim önerisi olan var mı kızım devamlı inliyor çok üzülüyorum :(