Merhaba kızlar kızım kilo olarak geride iştahsız bir bebek 8.aydayız kilosu düşük diye gastroentroloji doktoru infantrini mama verdi bir haftada 200 gram almış ama merak ettim raporla alınan bi mama yan etkisi felan var mıdır? Bu mamayı kullanan oldu mu hiç?