Nurdan07 bence fitil zararlı hiç bir zaman kullanmadım doktorumuz nbl probiyotik önermişti ve cok cok güvendiğim sevdiğim bir doktorduk gözüm kapalı güvendim verdim ve şükürler olsun düzeldik hem bağışıklık sisteminide güçlendiriyor zaten probiyotik öyle bişiyki sindirim sistemini düzenliyor ishale iyi geliyor kabıza iyi geliyor doktorumuz çok amaçlı her şeye ii geliyor diyor gerçekten öyle tabi doktorunuza danışın sizde bir hafta sonra düzeldik şu an kullanmıyoruz bile 6aylık olduk 🙏🏼🌸