AysimaACAR1990 moralini bozmak istemem ama benim kızım4 aylık hala kusuyor. Psikolojim bozuldu artık her beslenme sonrası kusmasa bişey mi ters gidiyor diyoruz. Her ay rutin kontrollerini yaptırıyorum doktor bebek kusar diyor . Ne olsa yaptım bu kusmayı kesemeden bir türlü yakasından önlük eksik olmuyor. Çocuğun gerdanını görmedim doğdu doğalı. Çok heves ediyorum kusmayan çocuklu annelere çocuklarını ne güzel giydiriyorlar . Ben en fazla yarım saat duruyor üzerindeki yetmiyor beni bile baştan aşağj kusuyor. Demem o ki kusan bebek kusuyor. Ne yaparsan yap.