Ozgemus Bebeğim 7 ayı bitirdi. 40 gün dahi emmedi. Küvez vs swbeblerden. Ama bir haftadır demiyorum emzik gibi göğsümü tutuyo emiyo. Ama sütüm yok acaba tekrardan olur mu böyle olan var mı
FeriDeniz Ozgemus bir damla bile sütünüz varsa bebeğiniz emdikçe vücut süt üretir diyor emzirme danışmanları. Emzirmekten vazgeçmeyin. 😊
Kelebek_16 Ozgemus emzirme destek sistemi var, eğer mama veriyorsan beslenme sondası alıp göğüsün le verebilirsin
Ozgemus FeriDeniz ayy inşaallah şimdi biraz zorladım sıktım göğsümü geldi. Hemen süt arttırıcı damla içtim şimdi de bol su. İnşaallah bebeğimi de uykusunda göğsüme koydum emdi emdi. Bakalım artık her uykusunda koycam inşaallah
Ozgemus Ececavus laktazm diye almıştım zamanında lohusalığımda kullanamadım şimdi kullandım inşaallah olucak bu sefer olucak