Epifenomen-gkc Herkese iyi akşamlar. Kızım 1 yaşında birkaç gün sonra megingokok Aşılarına başlayacağız. Ay bexero Ay nimenrix Ay bexero 27. Ay pekiştirme aşısı bexero olarak belirledi aşı planını doktorumuz. Aşı planlaması doktordan doktora değişiyormuş öğrendiğim kadarıyla bu kadar arka arkaya olması her ay bir tane şeklinde beni biraz düşündürdü açıkçası yan etkisi neticesiyle. Siz de böyle mi yaptırdınız veya sizin aşı planınız nasıldı?
Deletedmom0099 Epifenomen-gkc yaşından sonra yapılanı duydum ama bu kadar yakın aralıkla duymadım açıkcası, tabiki doktorunuz daha iyi bilir bizimki şöyleydi; 7-9-15. ay bexsero ay tek doz nimenrix
kenankaan Epifenomen-gkc bizim aşı takviminin aynısı, inanın böyle daha iyi, aşıların her biri ateş ve huysuzluk yapıyor aralarında 1 ay olsun
kenankaan Epifenomen-gkc ayrıca internette de araştırırsanız 1 yaş sonrası planlamalar aynen bı şekilde, 1 yaşına gelene kadar bir sürü aşı oldu ve bağışıklık kazandı bebeklerimiz, arası 1 ay olabilir artık, 3 aylık bebek gibi düşünmeyin.
Epifenomen-gkc Deletedmom0099 Evet bu kadar sık olması beni de rahatsız etti açıkçası ve çevremden de hiç duymadım. Doktorumuzdan bir sakıncası yoksa aralarında ara olmasını isteyeceğim. Teşekkürler
Epifenomen-gkc kenankaan 44 görünce sormadan geçemeyeceğim, Malatya’dasınız ve doktorunuz Volkan Bey mi yoksa 🤭
Epifenomen-gkc kenankaan anladım 🤭 Malatya’dayım ondan sordum 🤭bilgiler için teşekkür ederim genelde çevremden en az 3 ay arayla olan duyduğum için biraz endişe etmiştim. İçim biraz rahatladı. Doktorumuza çok güveniyorum ancak böyle hiç duymayınca sıkıntı yaşar mıyız endişesi geldi ister istemez. Peki bebeğiniz bu aşılar sonrasında arka arkaya olması nedeniyle bir sıkıntı yaşadı mı?
kenankaan Epifenomen-gkc hiç bir sıkıntı olmadı inanın☺️ 6 ay karma aşısı daha zordu öyle diyeyim. 1 yaş sonrası daha da kuvvetleniyor çocuklar. Oğlumda epilepsi var öyle her aşı bizim için nöbet riski taşıdığı halde aşılarımızı oluyoruz, düşünün bizi bile öyle etkilemedi. Sadece rutin ateş ve huysuzluk oldu o kadar.
Lilababymom Epifenomen-gkc 3 aylıkken bexero ve menveo iki tane yaptırdık. 5. Ay tekrar ikisi de. Son dozu 13. Ayda yapılacak. Tek tek veya birlikte yapılabiliyor. Bizim doktorumuz bu şekilde planladı. 1 tanesi agri falan yapıyor yapılan yer sertlesiyor büyük çocuklar ifade edebilir sanırım ağrıdığını bizimki cok küçüktü. Hafif ateş yaptı ama 38 39 lari görmedik aşıdan önce mutlaka ateş düşürücü verin hastanede uyguladılar bizim sinra ben 6 saatte bir verdim sürekli de kontrol ettim ateşi 37 falan olunca gemen üzerini çıkardım hemen dengeleniyor takipte kalın sorun yasamazsiniz