Yagmureliz Merhaba kızım emmeyi bıraktıktan bir süre sonra kabızlık sorunu yaşamaya başladı ve geçmek bilmedi onun dışında bi sıkıntı yoktu ama doktorumuz çökyak testi yaptı ve pozitif çıktı bu hastalık hakkında bilgi sahibi olan varmı??
Baby_Mila Yagmureliz genetik bi hastalık glutensiz beslenecek bebeğiniz bizim doktorumuzda yapacak bize test çıkmayacağına eminim ama yapalım içimiz rahat etsin dedi bakalım hiç geçmeyen gıda alerjisi diyebiliriz
Tugba_09 Yagmureliz ablam çölyak hastası gluten diyeti yapmanız gerekiyor. Unu,makarnası,atıştırmalığı hepsi ayrı. Küçük olduğu için biraz zor olur malesef
Miniknur Of çok zor diye biliyorum. Eşimin iş arkadaşı yemek söylediğinde poşete ekmek koysalar yiyemiyor her şeyi ayrı olmak zorunda. Allah yardım etsin
Yagmureliz Evet diyet başladık benim kızımdada kabızlık dışında belirti yoktu çok şaşırdım ondan sonra kendinde test yaptırdım oda pozitif çıktı çölyağın birkaç çeşidi varmış malesef