endegerlimoglumm civilden weebaby alıştırma bardağı aldim. kendim denedim once ama biberona gore daha fazla geliyo. meme reddi icin kullancaktm bu durumda nasil kullanayim fazla gelince daha fazla red yapmaz mi. kullananlar siz hic denednz mi
Ugggg endegerlimoglumm kaç aylık ise yariyorsa bendemi alsam en son bı geceleri emzirebiliyodum şimdi hiç emmiyo yatirdigim an basıyor aglamayi
Candy_liz endegerlimoglumm sizin diğer postunuzda da demiştim nuk’un alıştırma bardağı damlatmıyor ve çekişi zor.. isterseniz bir de bunu deneyin..
endegerlimoglumm Ugggg aynen ya geceleri emiyo dedim tek tesellim oydu simdi geceeleri de agliyo zor tutuyo. iyice bırakacak diye korkuyorum. 3 aylik olduk biz bilmiyorum ise yarar mi valla biberon daha mantıklı geldi bana daha az geliyo çünkü
Ugggg endegerlimoglumm valla canım az gelir düzelir diyorsan bence hiç umutlanma üç aylıkken mama az geliyo diye biberonu almamaya başladı mecbur çentik attım biberona çünkü emmeside yok bu sefer açlıktan agliyo zaten normaldede durmuyo mecbur genişlettim onu verdiğinde de az geliyo diye almayabilir
Ugggg endegerlimoglumm bı dene ama benim umudum kalmadı artık tek tesellim sütüm.zaten yok hani emmek istesede öyle çok bı sütüm yok daha 6 ay bile olmadı azaldı sutum
endegerlimoglumm Ugggg sagim yapiyo musun peki. bende de tek göğüste süt bitti. en azindan emerse tekrar çoğalır diye umut ediyorum
endegerlimoglumm Ugggg hadi ya. ama sagmakla bebegin emmesi aynı degil ya. emse belki çok gelir. canlari sagolsun demekten baska bisey gelmiyo elimizden
Ugggg endegerlimoglumm oluruna bıraktım.artik niyetim iki yaşa kadar emzirmekti nasip değilmiş diyorum
Ugggg endegerlimoglumm kaşık şırınga denedim ama hep boğazını aldı zaten artık 5 aya gircek 120 ml mamayı kaşıkla vermek. Çok zor olur özellikle gece
endegerlimoglumm Candy_liz evet hatirladim. ya ben fazla dışarı çıkamıyorum gidip arastirma fırsatım olmuyo civile gitmisken gördüm aldim pisman oldum verip vermemekte kararsiz kaldm