Merhaba arkadaşlar benim yakın bir arkadaşımın 4 gün önce bir kız bebeği dünyaya geldi. Bu prensesin bugün biraz bezde görülen kanaması oldu. Ben sütünden geçmiş olabilir mi diye kırmızı birşey yiyip içtimi diye sordum çünkü bende yaşamıştım vişne suyu içmiştim bebeğimin o gün benzinde o renkte birşey vardı o vişne suyundan mış çok şükür. Am ao hiç kırmızı birşey yiyip içmemiş. Böyle birşey yaşayan var mı acaba? Bu durumla karşılaşan var mı? Doktorunu aramış takipde kalın devaöe derse getirin demiş ama tecrübe eden varsa sormak istedim🙏🌼