Uykusuzzz Bana öyle bi zeytin markası verin ki içinden acı çıkmasın😍. Tuzu çok olmasın😍 biraz sert olsun😍 yeşil ve siyah ikiside hangi markayı kullanıyosunz? Ben bi türlü tutturamadım. Marmarabilirlik aldım ama ondanda acı çıktı ya.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Uykusuzzz Açık zeytin alıyorum jumbo siyah gemlikti galiba. 🤗 Yeşilde buyuk catlak zeytin ekşi ekşi🤤
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Uykusuzzz Bizim burda çok var. 10 tane siyah zeytin var her gittiğimde unutuyorum hangisiydi diye 😂 🤦🏻♀️
Derinmevzu20 Uykusuzzz ben hataydan yeşil halhallı zeytin alıyorum yemesi ayrı lezzetli, çerez gibi. İnternetten sipariş veriyorum
ilkbahar Uykusuzzz ben en son bimden baharatlı zeytinden aldım acı gelmedi bana, rahatsız eden bi tuz oranı da yok yumuşaklığını bilemedim ama fiyatı da uygun bi deneyin isterseniz 🙆♀️😃
Derinmevzu20 irva şu zamana kadar yediğim en lezzetli zeytin, zahterle tatlandırdıkları çok güzel olurdu da onu bulamıyorum internette sadesi de güzel
irva Derinmevzu20 Kesinlikle en iyisi.Ben ilk görünce bu ne yav demiştim küçücük.Ama tadı muhteşem.Biz de sadesini alıyoruz hep.
Tuceeee Uykusuzzz BİM’in mavi kapaklı zeytinini alın.Gelin teşekkür edin.Zeytin konusunda seçiciyimdir
Derinmevzu20 irva şuan ardiyede tatlandırılmayı bekliyor, hemen tatlandırmıyorum bitmesin diye kıyamıyorum🤣