canankp Merhaba, 20 günlük oğlum bu problemi yaşayan var mı yaklaşık 1 haftadır kakasını yapmıyodu bugün ilk defa ıkınıyo ama yapamıyo doğal ilaç kullanmadan nasıl atlatabilirim önerilerinze ihtiyacım var
DOLANDIRICI canankp karnina ılık zeytinyağı ile saat yönünde masaj yap canm ayaklarinada ayni sekil sonra bisiklet hareketi yaptir ayaklarini sicak tut bide
Hcrdnc canankp eğer mama kullanıyorsanız mamada kabız yapıyor olabilir. Öncelikle mamanizi değiştirin derim. Anne sutu ise yediğinize içtiğinize dikkat edin. Gaz problemi de var mi peki?
canankp Hcrdnc sadece anne sütü ile besleniyor, yok gazını çok rahat çıkartıyo ağızdan da popodan da o yüzden de düşünüyorum kabız olsa gaz çıkarabilir mi diye
Busraabdullah canankp ben bebeğime öle zamnlarda poposundan kantoran yagi sıkıyordum arkasına hemen dolduruyordu cnm😀
Sim25 canankp doktorum gazını çıkardığı sürece endişelenecek birşey yoktur demişti benimde oğlum gazını çıkarıyordu ama 8 gün yapamamıştı bir çay kaşığı zeytinyağ vermiştim ben
Hcrdnc canankp anladım 10 güne kadar yapamaması normal. Ama 10 günden sonra da devam ederse doktorunuz ne derse onu yapın bence
Ysf-kn Busraabdullah Kız benim benim bebeğim 9. Gün 6. Gün okadar seyrek büyük yapıyo ki nasıl yapıyorsun kantorun olayını detaylı analtırmısın bende yapayım
Busraabdullah Ysf-kn valla cnm ben hacamatcidan almıştım doğal kantoran yağını bebegin poposundan 3 4 damla içine skiyorum snra poposunu biraz tutuyorjmki geri cikmasin snra yarim saat içinde hemen yapıyordu hala kabız olduğunda yapayım yani
DOLANDIRICI canankp valla cnm cok agladiginda biz hastaneye gitmistik ve lavman vermislerdi kizima sicak bi banyoda rahatlatabilir belki
canankp DOLANDIRICI her gün banyo yaptırıyorum zaten banyoda masaj da yapıyorum:( sadece yeşil kalıp sabunu fitil gibi koydum o şekilde kakasını yaptı pazar günü ama tekrarda yapmıyorum bağırsakları zayıflamasın diye
Mimoza_cicegi canankp yok hayr poposundan verdim sıringayla çok az birşey zaten suyla karıştırıp verdim
Busraabdullah canankp doğal olduğu için sknti yok birde hergün yapmiyirdumki ayda yılda r derler ya o hesap