40 gün önce sezeryan oldum. Acayip derecede geçmeyen ağrım var. Eğilince kalkamıyorum belim kitleniyor sırtındaydı belime indi şimdi canım çok yanıyor. Bebeğimi kucağıma bile alamıyorum. Napmam lazım yardımcı olum gitmediğim doktor hastane kalmadı hiçbirşey işe yaramadı. Emziriyorum diye ilaç veremiyorlar😭