Benim bebeğim öyle çok emen bir çocuk değil 5 bilemedin 10 dk en fazla emip bırakıyor doyar. 65 günlük 10 gün önce gittik 4700dü kilosu 2820 doğdu. Bugün 2 3 saatlik işim vardı anneme bırakayım dedim yarım saat önce falan emzirmiştim süt sağayım dedim öyle damladı sadece. Bebeğim emerken süt akıyor aslında ağzının kenarından bile bazen tıkanıyor hatta tazyikli geliyor çekiyorum ağzından dışarıya fiskiye gibi akıyor sütüm var yani. Anlayamadım niye sağınca gelmedi. Bu aylarda 120 cc falan sağanlar var yani