Ozge00 Kızlar iyi akşamlar. 10 aylık oğlumun kan değeri biraz düşük çıktı ben yaptıysam ilacı içiremiyorum öğürüyo siz nasıl içiriyorsunuz ilacı bi yöntem söyleyin bana 🙈
burcu1234 Ozge00 canım benimki 18 aylık inanki aynı 2 gün oldu aşı olduk ateşi oluyo ne mümkün içirmek. Enjektör ile yanağına doğru sıkıyorum yutana kadar çenesini bırakmıyorum
SelimeliS Ozge00 birde yatar pozisyonda degil otururken enjektörle verin hepsini birden degil hatta az az verin yuttukca devam edersiniz