Kizlar herkese merhabalar. En son regl tarihim Eylül 16si Ekim ayının 17 sinde sadece 3 4 gün peçeteye silince pembe akıntı geldi kan testi verdim sonuç 1.20 çıktı. Bugünde yine kahverengi akıntı gelmiş çamaşırıma o kadar bu neyin nesi böyle anlayamıyorum varmi başına gelen ?