Yorgunannecik tadımlar bitince öğünlere başlıyabilirsin dedi bizim doktorumuz. Tadım dediğiniz zaten 3-5 çeşit şey. Öğünlere başlarken de tadım yaptırırsınız. Biz 5,5 ayllıkken tadımlara başladık. 6,5 aylıkken falan kahvaltı ve akşam yemeğine geçtik. Şuan 8 ay olcaz. Gene 2 öğün yiyor ama 2 de ara öğün koyduk. (Ara öğün meyve)