Merhabalar benimde 2 aylık bebeğim bende bu konuyu merak ediyorum benimki gündüz sabah 9-11 arası aralıklı emerek uyuyo öğleden sonra 2 saat falan uyuyo sonra akşam üstü pek uyuyamıyo gaz sancısından akşam bi saat kadar uyuyo 7,5 gibi gece uykusuna geçiyo. Tabimi tüm bunlar atak haftasına girmeden önceydi şuan olmayan düzen daha da altüst oldu. Kucak bilmeyen bebek kucağımda yürüyerek uyumak istiyo. Sırtı yere değdi mi uyanıyo.