Ben hala yasiyorum. kizim ek gidanin basinda bile Agzini kitleyop yemek istemiyordu, alerjik bir bebekti. Doktor istah acici surup felan yazdi ama bizde ise yaramadi. Halada oyle ben zorlamasam 2 kasik corba yeyip yine agzini kapatiyor. Cozum bulamadim bazen telefon acmak zorunda kaliyorum