Yorgunannecik Sma mama kullaniyorum altinci ayı ortaladik ikinciye gecebilirmiyim aceba bebegim sanki sık acıkır oldu mama dayanmiyor artik
NewwMomm Yorgunannecik Hızlı geçiş yapmayın. Ben yaptım mama reddi yaşadım. Halende devam edyor. Zor alıyor mamayı. Bi ondan bi ondan verin yada yarı yarıya karıştırın