Kızlar 7 ay 10 günlük kız bebeğim var ne yaptıysam öğretemiyorum bişey alkış fışfış doğduğundan beri yüz üstü yatmadı sürekli o şekilde ağladı doktor bişey yok diyor emekleme pozisyonu almıyor köprü vs de yok. Alkış yaptırmak için ellerini cırpıyorum istemiyor yumruk yapıyor sıkıyor kendini. Yeni yeni oturmaya başladı, ama tabi tek oturacak kadar değil. Yere koyuyorum oyuncaklar diziyorum yok yuvarlanmıyor bile. Canı isterse döner, diğer türlü ayaklarını kaldırarak bi şekilde yer değiştiriyor. Başka neler yapabilirim?