Merhaba kızlar ben bebelac gold 1 numara mama kullanıyorum anne sütü ağırlıklı mama da veriyorum gün içinde 1 2 kere filan. Bebeğim 3 aylık ve bugün e bebeğe gittim Herobaby mama tavsiye etti biri ve indirime girmiş 9.99 tl di ve bir kutu aldım gaza gelip sizce kullanmalı mıyım aldım ama hiç bilgim yok bu mama hakkında. Kullanan arkdşlar var mı baya uygun bir mama çünkü yoksa bebelac gold mamamıza devam mı etmeliyiz ?