Her bebekte farklıdır tuvalet eğitimi için sinyaller göndermesini beklemeniz gerekiyor ideal 2.5 yaş diye okumuştum tabi çok daha erken öğrenenler var 😊 kızım 2 yaşında ama sürekli soruyorum kızın çiş var mı kaka var mı diye ama hiç oralı olmuyor klozet(lazımlık) felan aldım anlattım ama ilgisini çekmedi her tuvalete gittiğimde benim çişim geldi çişimi yapmaya gideceğim kızım seninde çişin gelince gidelim mi felan diyorum hayır gitmeyelim diyor bende hazır değil diye bıraktım artık ne zaman hazır olduğunu anlarsam o zaman deneyeceğimm