Kızlar selam. Bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık olacak. Beni neler bekliyo acaba ek gıda olsun uyku olsun genel olarak bi atak var mı şimdi sürekli kucak istiyo yatmak istemio dolanmak gezmek istiyo. Uyku durumlarınız nasıl. Gece daha rahat olacak diyolar ama öyle mi? Tabi ki her bebeğin gelişimi vs farklıdır ben yaşayan anneler ne yaşadıklarına dair fikir almak istiorum😇 birde emekleme vs oluyo mu bu ayda