Tugbaa58 Merhaba kızlar kızım 18 aylık yeni yeni 2 li cümle kurmaya başladık bundan sonra tam konuşmaya ne zmaan başlıyor bebişler çok meraklı ve heyecanlıyım şuan çok şükür güzel ilerliyoruz tecrübeli anneler geliştirmek için var mı tecrübeleriniz
Fenty Tugbaa58 maşallah 18. Ay için 2li cümle ne güzel. Tam konuşmadan ne öğrenmek istiyorsunuz anlamadım ama akıcı yani artık iki yetişkin gibi konuşmaktan bahsediyorsanız bu çocuğun dil gelişimi ile ilgili. Yani şöyle siz ne kadar bunu desteklerseniz o kadar haznesi olur. Bebeğiniz 2li cümleye geçmiş haliyle çokta uzak gibi durmuyor. Çok karışık anlattım umarım anlarsınız. 🌸
Sarikuzumalp Tugbaa58 oğlum 17 aylıkken 2 li cümle kurmaya başlamıştı 20 aylıkken de artık tam anlamıyla konuşmaya başlamıştı sohbet edebiliyorduk 20 aylıkken ☺️
alchn Tugbaa58 24 aylık olcak oğlum Kasım 28de ama toplamda 10 kelime anca vardır anne bile demiyor en net kelimesi dede baba vermem gitti düştü neler yaptınız bebeğinizle acba
Tugbaa58 Fenty anladım canım anlatmak istediğini çok teşekkür ederim 🌸 Sarikuzumalp evet bende bunu öğrenmek istiyorum umarım bizimde yakındır sohbet edeceğimiz gğnler sabırsızlıkla bekliyorum çok teşekkürler 🌸
Tugbaa58 aylizinannesiii alchn TV izlemedik daha yeni açıyorum günde en fazla 15 dk zeka kartları çok faydalı oldu bizde sürekli konuştuk dışarıya çıkardım her şeyin ismini söyledim evdeki gördüğümüz her şeyi tanıttım sürekli bak bu duvar cam gibi, yemek yaparken aldım ynıma anlattım babası da akşamları ilgilendi konuştu bu şekilde kızlar
alchn Tugbaa58 bende aynı şekilde ama oğlum çok ilgisiz kartlara kitaplara hikâye dinlemez dinlemedigi halde okuyorum dışarda hep konuşurum evde öyle ama bilemiyorum daha hiç bir değişiklik yok