Havvakck tam da atak zamani annesi☺️ biberon ve emzik veriyosan direkt kes onları
Benimde bebeğim o zamanlarda öyle oldu 2-3 ay çektim ben. Coook sabırlı olman gerekecek. Ben aylarca uykulu halde emzirdim onu. Tam uyuyodu uyanmasına yakın emziriyodum. Geceleri uykuda emziiryodum. Başka çaresi yoktu.