alyaduru0206 Merhaba sevgili anneler bebegim 5 aylık yavastan ek gıda alısverisini yapıyorum. Mama sandalyesi alacagım kullanıp memnun kaldıgınız fiyatı da kaliteside guzel olan ürünleri yazarsanız cok sevinirim. Bir türlü karar veremiyorum😊
yareninannesi888 alyaduru0206 moje aldım Trendyoldan 130tl gibi bir fiyatı vardı 7 aydır kullanıyoruz memnunuz daha sonra ayrılıp masa sandalye oluyor
Egelim alyaduru0206 İkea antilop modelini kullanıyorum, şu an oğlum 16 aylık ve ne kadar doğru karar verdiğimi anlıyorum. Her yemek sonrası leş gibi oluyor sandalye, direkt balkona atık 5 dakika da yıkıyorum.
KumsaLina alyaduru0206 daha geçen gün aldım bende ek gıda alışverişi yapmaya başladım, e bebekten baby plus aldım 200 TL. Daha kullanmadım arkadaşlardan beğeni öneri üzerine aldım daha sonradan da masa sandalye oluyor.
Ulku_06 alyaduru0206 Ben şok tan almıştım geçen yıl, 49.90 😆🙃 gayet güzel, memnunuz. Cepte Şok uygulamasında vardır belki, bir bakınız
Deletedmom5284 Bende fisher price kullanıyorum 15 aydır çok beğeniyorum ama küçük bi mutfağın varsa büyük bi sandalye biraz